تمام احساس من ...

یکی بود یکی نبود

تمام احساس من ...

 

تمام احساس من خلاصه ایست

 از مهربانی هایت که هوای عشق تو را دارد

 راز نگاه تو را دارد ، مثل چشمه ای زلال در قلبم میجوشد

 و در احساس تو جاری میشود …

 و این دلتنگی ها ، آخر خط همه دلواپسی ها،

رسیدن به آنچه برای رسیدنش لحظه ها را میگذرانیدم

و خاطره ها بر زندگی مان نقش میبندد

به امید آن روزی که عشقمان نقش بر آب نشود!

 کاش میشد از همان آغاز مال هم بودیم ،

نه اینکه نیمی از عمرمان گذشته باشد و همدیگر را پیدا کرده باشیم!

 این تویی عشق بی همتای من ، لحظه به لحظه با تو ،

تویی نفسهای من کاش همیشه

رنگ عشق در تصویر زندگی مان پر رنگ باشد ، 

نه اینکه بی وفایی بیاید و لطافت عشقمان را خدشه دار کند !

 کاش همیشه دلت مثل دلم بود ، همیشه بی قرار و منتظرت بود …

 و این تویی عشق جاودانه من ، لحظه به لحظه لمس شاعرانه من …

 تمام احساس من خلاصه ایست از مهربانی هایت

که هوای عشق تو را دارد ، راز نگاه تو را دارد ،

مثل چشمه ای زلال در قلبم میجوشد و در احساس تو جاری میشود …

 و این شور عشق آخر خط همه ی دلتنگی هاست ،

که رسیده ایم به جایی که نقطه آرامش است ،

رسیده ایم به جایی که تنها خواسته ی ما همان آرامش است …

 هر جا میروم عطر تو پیچیده در آنجا ،

و مست دیدار با چشمان ناز تو میشوم ،

من در آن لحظه یک دیوانه میشوم!

 گاهی فکر میکنم لایق تو نیستم ،

و میدانم ارزش تو بالاتر از این است که احساسم را به پای تو بریزم

 و این وابستگی ها ،

آخر خط همه خستگی ها رسیدن به آغوش هم است ،

و این ما هستیم که راز عشق را برای هم زمزمه میکنیم ،

آنگاه که همدیگر را در آغوش هم میفشاریم…

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:, ] [ 15:14 ] [ farnaz ] [ ]